Pizza Day w wersji bezglutenowej

Z okazji 9 lutego czyli Międzynarodowego Dnia Pizzy postanowiłam podzielić z Wami jak spędzić ten dzień w wersji gluten free :-)

Znacie osobę, która nie lubi pizzy? Ja osobiście nie! 

Choć, gdy zaczynałam swoją przygodę z dietą bezglutenową długo jej nie jadłam i przyznam szczerze, że nie brakowało mi tego jakoś szczególnie mocno. Może dlatego, że przed moim przejściem na dietę bezglutenową, nie wyobrażałam sobie tygodnia bez pizzy i jadłam ją zdecydowanie za często :-)

Aktualnie zdarza mi się jeść pizze. Oczywiście w wersji bezglutenowej. Co więcej zdarza mi się jeść bardzo dobrą pizze! Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że zdecydowanie lepszą niż kiedyś. 

Zapraszam Was więc do zapoznania się z moim osobistym rankingiem bezglutenowych pizz. 

Aktualnie w każdym większym mieście można znaleźć lokal gdzie otrzymamy bezglutenową pizzę. Nie ma z tym większego problemu wystarczy wygooglować. Nie wskażę Wam lokali w każdym mieście. Natomiast skupię się na tym, jakie możliwości mamy w województwie łódzkim. (Ps. Pod tym względem  zazdroszczę Warszawie. Ostatnio naliczyłam tam chyba 5 lokali oferujących bezglutenową pizzę!) 


W jakim lokalu znajdziecie pyszną bezglutenową pizzę w Łodzi?

Mój numer 1. To&Owo Bezglutenowo. Więcej na ten temat pisałam tutaj:

To&Owo Bezglutenowa Restauracja w Piotrkowie Trybunalskim

Kolejnym takim miejscem jest:

Bez Piekarnia Bezglutenowa Łódź

Czy to już wszystkie możliwości? Absolutnie nie, gdyż w sklepach znajdziecie masę bezglutenowych mrożonych pizz. Mój osobisty ranking znajdziecie poniżej:


  • Donatello Quality Pizza - dostępna w 2 wariantach smakowych w sieci Biedronka
  • Pizza Margherita Schar - dostępna w wielu marketach
  • Gluten Free Pizza Margherita - dostępna w sieci Żabka
  • Pizzerinki dostępne w Putka Bez Glutenu 

Zostaje jeszcze jedna możliwość, a mianowicie upieczenie pizzy samodzielnie. Wyrobienie bezglutenowego ciasta dla wielu osób może wydawać się wyzwaniem. Polecam Wam skorzystanie z nowej wersji mąki Schar - Bread Mix, dzięki której będziecie mieli gwarancję wyrobienia przepysznego spodu. Reszta? Według Waszego uznania.


Ok... Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam smacznego świętowania! Koniecznie podzielcie się Waszymi sprawdzonymi lokalami i sposobami na zjedzenie pysznej bezglutenowej pizzy.

Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji bloga w pozostałych social mediach:

3 komentarze:

  1. Ja zdecydowałam się na dietę pudełkową :) I powiem Ci, że był to strzał w dziesiątkę! Zamówiłam catering u https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-wroclaw i codziennie dostaję pięć świeżych, pysznych i przede wszystkim zdrowych posiłków. Dzięki temu wreszcie nie tracę czasu na gotowanie a zdrowo się odżywiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na pizzę. Z pewnoscią smakuje wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jednocześnie przypominam, iż wypowiadając się na blogu zgodnie z RODO zgadzasz się na przetwarzanie własnych danych osobowych. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce: Polityka Prywatności.

Copyright © 2014 Zdrowo, pięknie i bezglutenowo , Blogger