Najlepsze sklepy ze zdrową żywnością w Łodzi

Pisałam Wam ostatnio, o swoich ulubionych bezglutenowych restauracjach, kawiarniach i cukierniach w Łodzi -> Bezglutenowe restauracje i kawiarnie bezglutenowe w Łodzi. Dziś chcę Wam przedstawić moje dwa ulubione sklepy w których zaopatruję się w zdrową żywność.

1. Giełda Zdrowia - ul. Broniewskiego 60


Sklep posiada bardzo duży asortyment zdrowych produktów, także kosmetyków. Można znaleźć tam dosłownie wszystko. Punkt ten był dla mnie wybawieniem, gdy dowiedziałam się, że nie toleruję glutenu. Pani która obsługuje sklep rzetelnie mi doradziła w wielu kwestiach. Ponadto Giełda Zdrowia współpracuje z producentem bezglutenowej żywności z Warszawy - Margita, cały czas rozszerzając swoją działalność, o tego typu współprace. Dlaczego cenię ten sklep? M.in. dlatego, że jest prowadzony przez osoby, które praktykują zdrowy styl życia, są kompetentne, służą pomocą, a przede wszystkim zawsze można tam znaleźć dobre i jakościowe produkty.


2. Biocorner - ul. Piotrkowska 267




Kolejny punkt jak najbardziej warty uwagi . Sklep ze zdrową żywnością o bogatym asortymencie. Można znaleźć tam także ekologiczne kosmetyki czy napić się świeżo palonej kawy. Obsługa sympatyczna, zawsze skłonna do pomocy czy doradzenia w wyborze odpowiednich produktów.

Poza tymi sklepikami, zakupy robię także w tradycyjnych i ogólnodostępnych marketach typu Carrefour, Auchan, Tesco, Piotr i Paweł. W każdym z nich można znaleźć działy ze zdrową żywnością czy bezpośrednio z produktami bezglutenowymi.

Jednak w powyższych sklepikach można otrzymać produkty, których nigdzie indziej nie znajdziemy, a także zdobyć konkretną wiedzę na ich temat. Dlatego jeżeli zależy Wam na zdrowej żywności i szukacie odpowiednich sklepów - gorąca Wam polecam te dwa miejsca.


Jestem ciekawa czy znacie jakieś inne, godne uwagi sklepy ze zdrową żywnością?

Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji bloga:
Instagram: @zdrowopieknieibezglutenowo

dzięki temu będziesz otrzymywał/a powiadomienia o najnowszych wpisach i nie tylko.

7 komentarzy:

  1. Ekstra sprawa. Musze poszukac takich w Warszawie. Karol Andras

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w okolicy jest całkiem sporo sklepów ze zdrową żywnością, jednak ja nie mam motywacji żeby przejść na zdrowszy tryb życia. :) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że napisałaś o tych sklepach, bo ja akurat w kwietniu wybieram się do Łodzi, więc z chęcią tam zajrzę, o ile będę miała okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście były dwa, jeden zamknęli, no i wyboru nie ma :D Ale w sumie i tak częściej kupowałam w Leclercu, gdzie mają naprawdę dużo regałów eko, bezglutenowych itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda coraz więcej marketów dba o działy ze zdrową żywnością, co jest naprawdę świetne. Osobiście w Leclercu nigdy jeszcze nie byłam, zawsze mi jakoś nie po drodze, ale zaciekawiłaś mnie, bo nie wiedziałam, że mają tam duzyr asortyment produktów bg :) U mnie pod tym względem wygrywa Auchan i Tesco w jednej z dzielnic Łodzi 😊

      Usuń
  5. W 3city malo takich a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jednocześnie przypominam, iż wypowiadając się na blogu zgodnie z RODO zgadzasz się na przetwarzanie własnych danych osobowych. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce: Polityka Prywatności.

Copyright © 2014 Zdrowo, pięknie i bezglutenowo , Blogger