Bezglutenowe kawiarnie i restauracje w Łodzi

Dziś przygotowałam dla Was propozycje czterech bezglutenowych miejsc w Łodzi, które w swojej ofercie posiadają dania bezglutenowe. Wymienione przeze mnie: restauracje, kawiarnia i piekarnia są jak najbardziej zorientowane w diecie bezglutenowej. We wszystkich czterech jestem stałym bywalcem i jak najbardziej polecam Wam te miejsca! :)

1. Restauracja Kamari

Grecka restauracja, znajdująca się na ul. Piotrkowskiej. Jest to miejsce klimatyczne, idealne dla fanów greckiej kuchni :) Należące do stowarzyszenia "Menu bez glutenu". Znajdziecie tam dania typowe dla Grecji -> menu. Posiłki są bardzo smaczne. Nie mam do tej restauracji żadnych zastrzeżeń. Dla potwierdzenia zostawiam Wam kilka zdjęć :)

















2. Restauracja Zielona


Jest to restauracja wegańska i wegetariańska, znajdująca się na placu Manufaktury. Miejsce sympatyczne, obsługa zorientowana w diecie bezglutenowej. Najbardziej przypadły mi do gustu koktajle owocowo warzywne :) ->menu



3. Kawiarnia Costa Cafe



Jest to jedna z moich ulubionych kawiarni, przede wszystkim dlatego, że oferuje desery bezglutenowe :) Zawsze gdy mam ochotę na coś słodkiego wybieram się do Costa. Mają przepyszne brownie :)







Jest to piekarnia, a zarazem cukiernia w której można znaleźć produkty takie jak chleb, ciasta, ciastka, pączki, bułki słodkie itp. W Łodzi znajduje się od niedawna. Można ją spotkać w kilku miejscach m.in. w okolicy ul. Piotrkowskiej czy ul. Tatrzańskiej  :)


To już wszystkie moje propozycje, jak widzicie dieta bezglutenowa potrafi być smaczna :D Jestem ciekawa czy znacie jakieś inne fajne bezglutenowe miejsca? Niekoniecznie w Łodzi :)


Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji bloga:
Instagram: @zdrowopieknieibezglutenowo

dzięki temu będziesz otrzymywał/a powiadomienia o najnowszych wpisach i nie tylko.

10 komentarzy:

  1. Jedynka i dwójka najbardziej mi się podobają. Może kiedyś zawitają do mojego miasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Odwiedziłbym na pewno grecką mimo że jakoś nie mam w zwyczaju jeść bezglutenowo, a wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej restauracji nie wszystkie dania są bezglutenowe, to jest tradycyjna restauracja z możliwością przygotowania dań w wersji bezglutenowej, które oczywiście wybieram :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że w Costa mają bezglutenowe desery :O Bardzo podoba mi się Restauracja Zielona - wystrój zachęca do wejścia i zamówienia jedzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają póki co wybór jest niewielki, ale z czasem może będzie lepiej :)

      Usuń
  4. Zdjęcia wyglądają mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja też jestem z Łodzi, a Zielona wygląda mega muszę się przejść��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zdrowo, pięknie i bezglutenowo , Blogger