Podsumowanie maja



Maj już za nami, z tej okazji tradycyjnie przygotowałam dla Was podsumowanie mojego miesiąca.
Zapraszam do obejrzenia relacji :)





Przyznam się Wam, że uwielbiam jeździć na rowerze. Jest to jedna z moich ulubionych aktywności fizycznych. Jazda na rowerze bardzo korzystnie wpływa na stan zdrowia, jak i sylwetkę o czym pewnie Wam napiszę za jakiś czas. Najbardziej swoje rowerowe trasy lubię pokonywać w krajobrazowych rejonach, choć odkąd w Łodzi (mieście, w którego pobliżu mieszkam) pojawiło się wiele nowych ścieżek rowerowych - jazda stała się równie przyjemna. Świetnym rozwiązaniem są  dostępne w wielu miejscach rowery miejskie  :)



W maju brałam udział, także w instagramowym konkursie zorganizowanym przez @pysznie_bezglutenowo, dzięki któremu miałam możliwość przetestowania batonów Anny Lewandowskiej z foodbyAnn oraz otrzymałam zniżkę na skorzystanie z spersonalizowanej diety. Muszę Wam przyznać, że batony te są naprawdę pyszne :) Jest to świetna i przede wszystkim zdrowa przekąska. Batony te, możecie zamówić przez Internet bądź znaleźć w sieci marketów Piotr i Paweł. Poza tym polecam Wam instagramowy profil @pysznie_bezglutenowo, na którym znajdziecie mnóstwo fantastycznych, prostych i zdrowych przepisów bezglutenowych oraz inne inspiracje. Sama osobiście go obserwuję :) Mnie możecie znaleźć na Instagramie pod nazwą @zdrowopieknieibezglutenowo



Co roku staram się odwiedzić łódzki Ogród Botaniczny. Tym razem niestety nie zdążyłam na widok tulipanów, który najbardziej mnie urzeka. Mimo wszystko spacer z dala od zgiełku miasta to czysta przyjemność :) 



 :)



Tutaj możecie zobaczyć jeden z widoków z mojej rodzinnej miejscowości, w której na co dzień mieszkam. Jeżdżę tą drogą praktycznie codziennie, a zawsze te widoki tak samo mnie zachwycają.  






Maj uwielbiam m.in. za to, że naukę można przenieść na świeże powietrze. Ogólnie całe swoje wolne chwile spędzałabym tylko i wyłącznie na świeżym powietrzu ;)


Ostatnio na blogu nie pojawiło się zbyt wiele nowych postów. Wynika to m.in. z tego, że maj to dla studentów czas w którym zaczynają się już pierwsze egzaminy. Tzw. zerówki, dzięki którym dużo szybciej można zacząć "wakacje" - myślę, że nie ma lepszej motywacji do nauki. Nie muszę chyba Wam tłumaczyć, że egzaminy są dla mnie priorytetem. O swoich studiach pisałam Wam całkiem niedawno. Dlatego serdecznie zachęcam do nadrobienia - jeśli jeszcze nie czytaliście :) Opowiadałam Wam o tym czym jest naprawdę HR (klik) a także odpowiedziałam na pytanie czy warto studiować zarządzanie zasobami ludzkimi (klik)



Jak typowa kobieta - uwielbiam kosmetyki. Tym razem chcę Wam polecić odżywkę do włosów Pantene pro-v, która pachnie przepięknie :) Jak i świetny zestaw pielęgnacyjny do skóry twarzy - krem ultranawilżający oraz płyn micelarny firmy Dermedic - jestem z niego bardzo zadowolona.



A tutaj możecie zobaczyć jak wygląda najszybsze i najpyszniejsze studenckie zdrowe śniadanie :) Aktualnie nie wyobrażam sobie wyjścia poza dom bez zjedzonego śniadania i nie wyobrażam sobie przynajmniej 3 razy w tygodniu nie zjeść owsianki na mleku kokosowym z owocami - pychaaa :)


W maju napisałam Wam też posty odnośnie zdrowego stylu życia, jeśli jeszcze nie czytaliście - zapraszam tutaj:



Na tym zdjęciu możecie zobaczyć mój zeszłoroczny talerz pełen witamin :D O tym dlaczego witaminy są ważne i gdzie ich szukać pisałam Wam całkiem niedawno w "Moc witamin"



Jak pamiętacie, bo już pisałam tutaj o tym kilka razy jestem kinomaniaczką i lubię oglądać interesujące mnie filmy. W maju niestety niewiele filmów mnie zaciekawiło na tyle, abym chciała je obejrzeć. Wybrałam się do kina na jeden "Jutro będziemy szczęśliwi", który Wam serdecznie polecam. W filmie możemy zobaczyć aktora znanego z "Nietykalnych" Omar Sy. Jest to przepełniona radością życia i znakomitym humorem opowieść o samotnym tacie i jego ukochanej córce Glorii. Historia ta pokazuje ich wspólne życie pełne zawirowań, pomysłów i zaskakujących zawrotów akcji. Jest to opowieść o tym, że dzieckiem wystarczy się urodzić, ale do roli taty trzeba dorosnąć... Muszę Wam przyznać, że dawno żaden film mnie tak nie wzruszył i nie przysporzył tyle refleksji... Szczerze polecam - naprawdę warto go zobaczyć. Niżej zostawiam Wam zwiastun filmu :)






A Wam jak Wam minął maj? :)



Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji bloga:
Instagram: @zdrowopieknieibezglutenowo

dzięki temu będziesz otrzymywał/a powiadomienia o najnowszych wpisach i nie tylko.

32 komentarze:

  1. Ja również w maju byłam w ogrodzie botanicznym, ale w Krakowie. Polecam odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, jak będę na dłużej w Krakowie to może się skuszę :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam jeździć na rowerze, ale nie po mieście. Mieszkam w Mediolanie, a Włosi jeżdża jak wariaci, jazda rowerem nie ma więc wiele wspólnego z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wcale Ci się nie dziwię :) a życie we Włoszech musi być naprawdę ciekawe! :)

      Usuń
  3. Maj to dla mnie był bardzo pracowity miesiąc. Co drugi dzień prowadziłam szkolenie, prym wiódł Personal Branding i temat przywództwa. Praca trenera daje ogromne możliwości poznawania nowych ludzi na sali szkoleniowej, co zresztą zaowocowało w maju opracowaniem Testu mocnych stron. A prywatnie... imieniny, Dzień Matki i sezon grillowy... Cudowny maj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie miałaś bardzo pracowity maj. Personal Branding i temat przywództwa są mi dość bliskie ze względu na kierunek moich studiów. Masz bardzo ciekawą i kreatywną pracę :) A co do maja, masz absolutną rację - to bardzo piękny miesiąc :)

      Usuń
  4. Widać, że za Tobą intensywny miesiąc :) Ja rowniez uwielbiam jeździć na rowerze, w moim mieście jest dużo ścieżek rowerowych i piękne krajobrazy. Ciekawi mnie ten batonik, nigdy nigdzie takiego nie spotkałam. I zdecydowanie, muszę obejrzeć film "Jutro będziemy szczęśliwi, wygląda na doskonały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę warty obejrzenia :)

      Usuń
  5. Ja też kocham jazdę na rowerze- ba nawet nie umiem go ostawić od 3 lat już ;).
    Owsianka- najlepsze śniadanie <3
    A i nie wiedziałam ze Ania L ma swoje batoniki ;)
    ps.Już po sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień z zaliczeniami przede mną :))

      Usuń
  6. Muszę spróbować tych batoników by Ann, długo się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam jeszcze batonów Ania L. Widziałam kiedyś w sklepie, ale wydaje mi się, że odstraszyła mnie ich cena. No ale słyszałam, że są na prawdę smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w markecie to koszt około 5 zł, w Internecie z tego co wiem można je znaleźć dużo taniej :)

      Usuń
  8. Uwielbiam batoniki od Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Łodzi jeszcze nie byłam, owoce bardzo kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam, mamy w Łodzi kilka ciekawych miejsc 😊

      Usuń
  10. Świetne podsumowanie. Może kiedyś uda mi się to zrealizować na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 i jak najbardziej spróbuj na swoim, jest to luźny wpis bardzo lubiany przez czytelników 😊

      Usuń
  11. Maj minął bardzo szybko! Udało nam się wyjechać na kilka dni! Otworzyliśmy sezon rowerowy i grillowy! Kilka fajnych książek udało mi się przeczytać !☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miałaś świetny maj 😊 U mnie sezon rowerowy trwa w pełni 😃

      Usuń
  12. Staram się kilka razy zajrzeć do ogrodu botanicznego, najczęściej pojawiam się tam teraz z dzieciakami, fantastyczna przestrzeń do spacerów i cieszenia wzroku naturą. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - szczególnie jak wszystko budzi się do życia, taki spacer bardzo cieszy wzrok :) a dla dzieci to na pewno świetna rozrywka 😊

      Usuń
  13. Maj minął pracująco, niestety! mam nadzieję, ze w czerwcu uda mi się trochę odpocząć!
    Musze spróbować tych batonów, bo ciągle widzę je w sklepie, ale cały czas się wąchałam, żeby je kupić i wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci spokojnego czerwca 😊 i daj znać czy batony Ci smakowały 😊

      Usuń
  14. Uświadomiłam sobie, że wieki nie byłam w ogrodzie botanicznym. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne widoki w Twojej miejscowości. Ja niestety nie umiem jeździć na rowerze :( Mleka kokosowego jeszcze nie próbowałam, ale lubię ryżowe i sojowe. Od razu mogę odpowiedzieć na pytanie, które postawiłaś - mleko i jajka są bardzo szkodliwe, podobnie jak mięso. Soja i kukurydza hodowana w Polsce jest zdrowa i smaczna!
    Pozdrawiam :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko przed Tobą możesz się jeszcze nauczyć 😊 Mleko kokosowe jest pyszne - także naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Owsianka to u mnie śniadanie nr1. Teraz jestem bardzo zadowolona, bo mamy dostęp do truskawek, które uwielbiam, a to idealny dodatek do zdrowego posiłku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak truskawki świetnie pasują do owsianki :)

      Usuń

Copyright © 2014 Zdrowo, pięknie i bezglutenowo , Blogger