Poznajmy się

Witam Was :) Dzisiaj opowiem Wam trochę o sobie. Nazywam się Paulina, mam 24 lata, pochodzę z okolic Łodzi. Aktualnie jestem studentką studiów dziennych II stopnia - magisterskich. Studiuję Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i obecnie to w większości zajmuje mój czas. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? Po pierwsze lubię pisać, sprawia mi to dużą przyjemność, po drugie od dawna taki pomysł krążył po mojej głowie i w końcu postanowiłam zabrać się za jego realizację. Moja dieta jak i styl życia w ciągu 2016 roku zmienił się diametralnie, gdyż od kwietnia 2016 jestem na diecie bezglutenowej, a zdrowy styl życia stał się dla mnie jednym z priorytetów i myślę, że wielu z Was to może zaciekawić. Ponadto oprócz zdrowia, chętnie poruszę tematy dotyczące życia, rozwoju osobistego i zawodowego. Kolejną moją ogromną pasją są podróże. Na chwilę obecną udało mi się poznać grecką wyspę Zakynthos, o której też na pewno Wam opowiem. Teraz dodatkowo stoi przede mną wyzwanie: jak korzystać z uroków podróży będąc na diecie bezglutenowej? Jeżeli chcecie się przekonać jak sobie radzę, a przy okazji dowiedzieć się jeszcze wielu innych ciekawych rzeczy... - zapraszam Was do śledzenia mojego bloga. 





Jeśli spodobał Ci się mój wpis, zachęcam do obserwacji bloga:
Instagram: @zdrowopieknieibezglutenowo

dzięki temu będziesz otrzymywał/a powiadomienia o najnowszych wpisach i nie tylko.


10 komentarzy:

  1. Dzień Dobry!
    Trzymam kciuki za owocne blogowanie, dużo satysfakcji i wielu czytelników ☺
    Tematy zdrowia i bezglutenowej diety, to coś co lubię, więc będę tu zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, satysfakcję już mam, bo ogromną przyjemność sprawia mi pisanie i prowadzenie tego bloga, bardzo mnie cieszy, że Tobie też przypadł do gustu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Temat ciekawy to i zaobserwuję :) Będę pierwsza i liczę, że za mną pójdą miliony :D Ale to już od Ciebie zależy :D

    Zapraszam do mnie: Blog śniadaniowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha dziękuję bardzo :) Oczywiście, że zajrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie poznać kogoś o podobnych zainteresowaniach. Piszę bloga o zdrowym odżywianiu ćwiczeniach i masażach zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawy blog:) Mamy podobne gusta, ja też preferuję dietę bezglutenową i generalnie fascynuję się wszystkim co zdrowe i związane z naturą. Życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i zapraszam do zaglądania :)

      Usuń
  6. Witaj ! Powodzenia w blogowaniu i realizowaniu marzen !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Paulina! Miło Cię poznać. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zdrowo, pięknie i bezglutenowo , Blogger